PROCEDURY WYDAWANIA LEGITYMACJI SZKOLNYCH
|
1. Uczeń nowo przyjęty do szkoły otrzymuje bezpłatnie legitymację szkolną.
2. W celu uzyskania legitymacji szkolnej uczeń składa w sekretariacie lub u wychowawcy zdjęcie legitymacyjne z opisem: - imię i nazwisko
- data urodzenia - adres zamieszkania 3. Ważność legitymacji na kolejny rok szkolny potwierdza się przez umieszczenie daty ważności i małej pieczątki urzędowej szkoły.
4. Wychowawcy klas są zobowiązani w terminie do 15 września każdego rok zebrać legitymacje od wszystkich uczniów i złożyć je w sekretariacie szkoły celem prolongaty. |
PROCEDURY OTRZYMANIA DUPLIKATU LEGITYMACJI SZKOLNEJ |
Aby uzyskać duplikat legitymacji szkolnej należy złożyć w sekretariacie szkoły: - podanie o wydanie duplikatu legitymacji (druk do uzyskania w sekretariacie szkoły)
- zdjęcie legitymacyjne - uiścić opłatę w wysokości 9,00 zł na wskazane konto Bank Śląski 92 1020 2313 0000 3402 0515 0679 |
PROCEDURY WYDAWANIA KARTY ROWEROWEJ /MOTOROWEJ |
1. Kartę rowerową /motorowerową może uzyskać uczeń ,który wykazał się niezbędnymi kwalifikacjami i osiągnął wymagany wiek 10 lat w przypadku karty rowerowej i 13 lat w przypadku karty motorowerowej.. 2. Sprawdzenie kwalifikacji ucznia ubiegającego się o kartę rowerowa /motorowerową dokonuje nauczyciel wyznaczony przez dyrektora szkoły. 3. W celu udokumentowania i spełnienia wymagań do uzyskania karty rowerowej/motorowerowej służą: - arkusz zaliczeń
- zaświadczenie 4. W celu wydania karty rowerowej/motorowerowej nauczyciel wyznaczony przez dyrektora szkoły, po zaliczeniu przez ucznia sprawdzianu kwalifikacyjnego składa następujące dokumenty: a)arkusz zaliczeń - imię nazwisko 5. Szkoła wystawi kartę rowerową /motorowerową opieczętowaną w miejscu określającym uprawnienia do rodzaju pojazdu , na które karta jest ważna i podpisana przez dyrektora szkoły |